Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Σουβλάκια σπιτικά με πίτες


Η Κική "δημιουργεί" σχεδόν καθημερινά... 
εύκολες και νόστιμες ιδέες βασισμένες στα όσα έμαθε από τη μαμά της 
αλλά και προσαρμοσμένες ανάλογα στις ανάγκες της "ξενιτειάς"...

Απολαύστε λοιπόν μιά εύκολη εκδοχή 
από το πολύ αγαπητό σε όλους σουβλάκι...

Σωτάρουμε 1 ψιλοκομμένο κρεμμύδι με ελάχιστο λάδι 
σε αντικολλητικό τηγάνι.

Βάζουμε το κοτόπουλο ή τη γαλοπούλα ή το χοιρινό 
κομμένο σε λεπτές λωρίδες και το αφήνουμε να ροδίσει. 
Προσθέτουμε πολλά (ΠΟΛΛΑ όμως) μπαχαρικά - 
πάπρικα, σκόρδο σε σκόνη, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη και μπαχάρι.

Δεν θέλει πολλή ώρα, 5-10 λεπτά το πολύ.

Αλείφουμε τις πίτες με ελάχιστο λάδι 
και τις ψήνουμε στο γκριλ να ροδίσουν ελαφρά.
Βάζουμε μέσα ντομάτα κομμένη σε λεπτές ροδέλες, 
ψιλοκομμένο κρεμμύδι, μπόλικο τζατζίκι -

και το κρέας.

Διπλώνουμε την πίτα και απολαμβάνουμε...

Γίνονται ανάρπαστα - και ορίστε η απόδειξη...!!! :)

6 σχόλια:

  1. η αποδειξη δεν χρειαζόταν!από τις προηγούμενες φωτό ,θα έγλυφα εγω το πιάτο ,αν ειχε μείνει κάτι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρεσε πολυ το αδειο πιατο!! Μακαρι να ειχε μεινει και μια σταλιτσα.....
    Vassoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μολις εκανα τις πιτουλες.Θεϊκεεεεεεςςςς!!!Εγω προσθεσα κ πιπεριες πρασινες κ κοκκινες.Τις λατρεψε ο αντρας μου.Κολαση ηταν...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ η συνταγή! εγώ κάνω σουβλακια σπίτι αλλα΄τα κάνω ή με μπιφτέκι που πλάθω μακρόστενο ή με καλαμάκια που παιρνω άψητα. Κάπως έτσι κρατάς τον άντρα στο σπίτι χαχαχαχ! Σε επόμενη συνταγή να μας πείτε καμιά εύκολη συνταγή για πίτες γιατί πάιρνω κάποιες έτοιμες (καλές μέν αλλά έτσι για να είναι όλα χειροποίητα) https://xrisizimi.gr/proionta/xortopita-ipeirou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σας άρεσε η συνταγή μου! Προσεχώς πίτες λοιπόν -:)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...