Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Κέικ με μήλα

Νόστιμο και πολύ ωραίο σε εμφάνιση ~ για να ξεκινήσει γλυκά το τριήμερο!!!
Υλικά για 2 μακρόστενες φόρμες Νο 26:

1 πακέτο φαρίνα (500 γρ)
1 βανίλια
¾ φλιτζανιού σταφίδες
2 κουταλιές κονιάκ
1 βιτάμ
2 φλιτζάνια ζάχαρη
4 αυγά
1 ½ φλιτζάνι γάλα
1 μεγάλο πράσινο μήλο
2 κουταλιές ζάχαρη
1 κουταλάκι κανέλλα
Λίγο κονιάκ ακόμα

Αλείφουμε με λίγο βούτυρο τις φόρμες του κέικ και τις πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι. Πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι και τις σταφίδες.
Καθαρίζουμε το μήλο και το κόβουμε σε λεπτές φέτες. Το πασπαλίζουμε με τις 2 κουταλιές ζάχαρη, λίγο κονιάκ και την κανέλλα.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 ο.
Στο μπολ του μίξερ χτυπάμε το βούτυρο να αφρατέψει. Προσθέτουμε τη ζάχαρη και ένα-ένα τα αυγά και χτυπάμε για 5 λεπτά μέχρι να ασπρίσουν. Προσθέτουμε το κονιάκ συνεχίζοντας το χτύπημα. Ρίχνουμε λίγο-λίγο το αλεύρι εναλλάξ με το γάλα. Μόλις γίνει λείο, ρίχνουμε τις σταφίδες και ανακατεύουμε με σπάτουλα.
Αδειάζουμε το μίγμα στη φόρμα και πάνω τοποθετούμε τα μήλα με την κοίλη πλευρά απο πάνω και βυθισμένα ελαφρά στο μίγμα. Ψήνουμε το κέικ στους 170 ο για 50 λεπτά περίπου.
Βγάζουμε από το φούρνο, περιμένουμε 5 λεπτά και ξεφορμάρουμε σε πιατέλα.
Είναι τέλειο με παγωτό βανίλια!!!

20 σχόλια:

  1. Betty, poli oraio sxima gia to keik...fainetai nostimotito!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως το κοίταζα το σκεφτόμουν με μια μπάλα παγωτό από πάνω, να τρέχει στα πλαϊνά και δεν ξέρεις τι έπαθα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Λίλα, σε καταλαβαίνω απόλυτα, το ίδιο έπαθα κι εγώ :))
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Super wow το κεκάκι σου Μπέτυ μου!!
    Πραγματικά πολύ εμφανίσιμο, όσο για νόστιμο δεν έχω αμφιβολία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ θέλω κι εγώ τέτοιο.
    Έφτιαξα ένα παρόμοιο με αχλάδια ολόκληρα αλλά δεν μου άρεσε η ζύμη της συνταγής εκείνης.
    Θα το ξανακάνω όταν υπάρξουν αχλάδια με αυτή τη ζύμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. E όχι!! Τα γλυκά με μήλο είναι τα καλύτερα μου!!!! Θα πάρω 2 κομματάρες παρακαλώ για το διάβασμα!!!
    Μμμμμ:):)

    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειο, με αγαπημένες μυρωδιές και γεύσεις
    καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι τόσο ζωντανές οι φωτογραφίες που σου έρχεται να το φας!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί μου κάνεις πάλι; Κάθε φορά που εσύ κάνεις ανάρτηση, εγώ ζηλεύω και μπαίνω στην κουζίνα.....
    Κανόνισε λοιπόν..... τις αναρτήσεις σου αργά το βράδυ, αφού έχω φάει και έχω πλήνει τα δόντια μου!! Καταπληκτικό!! ίσως το φτιάξω αύριο!!
    Σε φιλώ
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφο σαν εμφάνιση,αλλά και σε γεύση...ε αφού έχει μήλα,θα είναι τέλειο!
    Ό,τι περιέχει μήλο πολύ μ΄αρέσει,σήμερα μάλιστα με κέρασαν μια μηλοπιτούλα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και σε εμφάνιση ωραίο και σε γευση... πολυ ωραια ιδέα που βαζεις τα μηλα ετσι απο πάνω.
    καλό σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τρομερό το κόλπο με τα μήλα! Πολύ ωραίο και διαφορετικό το κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τα αγαπημένα μου κέικ.
    Γεια στα χεράκια σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μιαμ! Και με τις σταφίδες δένει τόσο ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το έκανα σήμερα, δύο φόρμες, και ζήτημα να αντέξει μέχρι αύριο. Νοστιμότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το έφτιαξα σήμερα,είχα επιθυμήσει ένα κέικ με μήλο...
    Είναι φανταστικό και μοσχοβολιστό.

    Το συνόδευσα και με παγωτάκι βανίλια που είχα φτιάξει και ήταν υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ maroulia29700

    μμμ... τέλεια ιδέα το παγωτάκι!
    πολύ χαίρομαι που σου άρεσε! :)
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...