Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Ψωμί μπύρας

Πολύ μυρωδάτο, θυμίζει τυρόψωμο και είναι πεντανόστιμο!

Υλικά για 4 ψωμάκια:
1 φλυτζάνι γραβιέρα τριμμένη
1 φλυτζάνι μπύρα
3 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλιές ελαιόλαδο
Μισό φλυτζάνι νερό
2 κουταλάκια μπέικιν
1 κουταλάκι αλάτι
1 κουταλάκι ρίγανη

Σε κατσαρολάκι βάζουμε την μπύρα μαζί με την γραβιέρα και ζεσταίνουμε ανακατεύοντας.

Σε μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι με το μπέικιν και προσθέτουμε το αλάτι και το ελαιόλαδο.
Ανακατεύουμε, κάνουμε μια λακούβα στο κέντρο και ρίχνουμε το νερό και το μίγμα της μπύρας.
Ζυμώνουμε μέχρι να πετύχουμε μια ζύμη ελαστική. Ίσως χρειαστεί να ρίξουμε λίγο αλεύρι ακόμα.Αφήνουμε τη ζύμη σκεπασμένη να φουσκώσει για μισή ώρα.
Χωρίζουμε τη ζύμη σε 4 ίσα μέρη, πλάθουμε μπαλίτσες και αφήνουμε για 10΄ λεπτά να ξεκουραστούν. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180ο.
Αλείφουμε τα ψωμάκια με ελάχιστο λάδι, τα πασπαλίζουμε με μπόλικη ρίγανη και τα απλώνουμε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα.
Ψήνουμε για 45 λεπτά περίπου.
Τα τσακίζουμε κατά προτίμηση ζεστά!

19 σχόλια:

  1. Αχ Μπέττυ τυροψωμάκια!!
    Μόλις βγήκε από το φούρνο το ψωμί μας και μυρίζει όλο το σπίτι, μπαμπάς και κόρη με μαλώνουν γιατί γέμισα το σπίτι μυρωδιές βραδιάτικα!!!χαχαχαχα
    καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και νόστιμα ,και εμφανίσιμα.λέω να τα φτιάξω.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμμ... νόστιμη εκδοχή.
    ΘΑ το φτιάξω

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμαν ! βραδιάτικα και είμαι μόνο με γιαούρτι με λεμόνι! Θα το κάνω .. ότι δικό σου έχω φτιάξει είναι πετυχημένο, αλλά αν είχα και ένα ψωμάκι ζεστό τώρα δεν θα έλεγα όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Ελισάβετ μου,
    Το ψωμί αυτό το φτιάχνω κι εγώ και το λατρεύω!!! Είμαι ικανή, όταν το φτιάχνω, να το φάω όλο μόνη μου. Είναι καταπληκτικό. Το φτιάχνω με μια διαφορά, δε το χωρίζω σε μικρά, το κάνω στη μακρόστενη φόρμα του κέικ και το κόβω φετούλες.
    Μια καλή του παραλλαγή είναι και αυτή με την προσθήκη φέτας αντί γραβιέρας. Δοκίμασέ το αν θέλεις. Αχ και να είχα λίγο τώρα!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπέττυ φουσκώνει στο μισάωρο; Γιατί απ' ο,τι βλέπω δεν έχει μαγιά για να φουσκώσει. Φουσκώνει με τη μπύρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι ωραία ψωμάκια, σα λαγανίτσες είναι!!!!!
    Τρως ψωμί με μπύρα, πίνεις και καμιά παγωμένη μπύρα, τέλεια σε βρίσκω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μούρλια το ψωμάκι με το τυράκι και τη ρίγανη, έτσι χάνεται κι η γευση της μπύρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα ψωμάκια σου. Δυστυχώ μου αρέσουν πολύ τα ψωμάκια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μμμμμ! ωραία ψωμάκια! Μήπως μεθήσω καλέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μμμμμ θα πηγαίνει θαύμα με ένα τυρί μπύρας που φτιάχνουν ιταλοί

    καλό σου βράδυ
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από τα πιο νόστιμα ψωμάκια είναι τα μπυρένια, αψογη όπως πάντα σε βρίσκω Μπέτυ μου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πειράζει να πάω το κάτω που είναι πιο ξεροψημένο ??? αχ και να είχα ένα τώρα που είναι δύσκολη ώρα !!

    γεια στα χεράκια σου Μπετάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζητώ συγνώμη που δεν απαντώ στον καθένα χωριστά, ο υπολογιστής μου είναι στο "νοσοκομείο" και μπαίνω κλεφτά από δανεικό...

    μια σύντομη απάντηση στην kiki μόνο: δεν φουσκώνει πολύ, σαν λαγάνα γίνεται φαντάσου...

    φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίο ακούγεται και φάινεται. Θα μου άρεσε πολύ να το ... φάω. Αλλά όχι να το ... φτιάξω. Αν μου πείτε να βάλω τα υλικά στον αρτοκατασκευαστή και να γίνει μόνο του, τότε οκ!
    Συγχαρητήρια πάντως για τις πολύ ωραίες συνταγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Mike:
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

    Δεν νομίζω ότι γίνεται στον αρτοπαρασκευαστή, λόγω τυριού! Πάντως δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει, αρχικά είχα πάρει κι εγώ από φόβο τις ζύμες, το ξεπερνάω όμως σιγά-σιγά :)


    Εν τω μεταξύ είμαι ακόμα χωρίς laptop (μπαίνω στα κλεφτά από ξένο) και κοντεύω να πάθω στερητικό σύνδρομο... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...