Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Caesar Salad

Από τις σαλάτες που τις χαρακτηρίζουμε "πλήρες γεύμα"... Αν υπάρχει περίσσευμα κοτόπουλο ψητό ή βραστό, φτιάχνεται σε ελάχιστο χρόνο, είναι χορταστική και πολύ-πολύ εύγευστη...
Εγώ εδώ χρησιμοποίησα ό,τι υλικά υπήρχαν στο ψυγείο και βγήκαν 3 μερίδες:
300 γρ φιλέτο κοτόπουλο
2 σκελίδες σκόρδο
150 γρ λευκό κρασί
6 φέτες μπέικον
2 κρόκοι
5-6 κουταλιές τυρί τριμμένο (ρεγκάτο)
6-8 κουταλιές ελαιόλαδο
2 κουταλιές μουστάρδα
1 μπολ κρουτόν
Παρμεζάνα για το γαρνίρισμα
1 μέτριο μαρούλι
Αρχικά έβρασα το κρασί με το σκόρδο για 5 λεπτά. Πέταξα το σκόρδο και άφησα το κρασί να κρυώσει.
Σε αντικολλητικό τηγάνι έψησα το κοτόπουλο με ελάχιστο νερό, χωρίς λιπαρή ουσία, μέχρι να ροδίσει καλά, περίπου μισή ώρα. Πρόσθεσα αλάτι, πιπέρι και πάπρικα.
Έκοψα το μπέικον κομματάκια και το ρόδισα στο ίδιο τηγάνι.
Μόλις ψήθηκε το κοτόπουλο το έκοψα σε κομματάκια.
Χτύπησα στο μίξερ το κρασί, τους κρόκους, τη μουστάρδα, το τριμμένο τυρί και πρόσθεσα σιγά-σιγά το ελαιόλαδο.
Έκοψα το μαρούλι σε χοντρά κομμάτια, το ανακάτεψα με το κοτόπουλο, τα κρουτόν και το μπέικον, το περιέχυσα με τη σάλτσα
και το στόλισα με λίγη τριμμένη παρμεζάνα.


10 σχόλια:

  1. Λαχταριστή λαχταριστή η σαλάτα σου ότι πρέπει για το βραδάκι!!! Μόνο που εγώ θα ήθελα το ντρέσσινγκ μου χωρίς αυγό παρακαλώ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου φίλε μου πολύ καλή συνταγή μου άρεσε ellerine saglik sevgiler .. από την Τουρκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία σαλάτα ότι πρέπει για ένα ελαφρύ γεύμα, έχεις βλέπω και επισκέψεις από τη φίλη μου από Τουρκία, σύσφιξη ελληνοτουρκικών γεύσεων και σχέσεων, σε ένα τραπέζι ένωση αιώνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Betty έγραψες! είναι η αγαπημένη μου σαλάτα και έψαχνα να βρώ μια ΚΑΛΗ συνταγή...θα την φτιάξω και θα σου πω και εντυπώσεις.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δουλεύω πολλά χρόνια στο επάγγελμα, τέτοια σαλάτα δεν είχα δοκιμάσει.Έχω σερβίρει πολλών ειδών σαλάτες του Καίσαρα, αλλά σαν και αυτή ...όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Teleia! Ap tis agaphmenes mou salates. Sigoura elafru geuma. Twra omws thn laxtarw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ αγαπημένη σαλατούλα! Γεύμα κανονικό! Τις θερμίδες του τις έχει βέβαια αλλά ποιός τα σκεφτεται αυτά μπροστά σε τέτοια νοστιμιά! Σλουρπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τις αγαπημένες σαλάτες της οικογένειας αλλά κι εμείς χωρίς αυγό στη σάλτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραία η παρουσίαση... αναλυτική και με φωτογραφίες! σουπερ! συγχαρητηρια και παντα δημιοργικές εργασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...