Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Τραγανά μπισκοτάκια με φυστικοβούτυρο/Crunchy peanut butter cookies

Σας αρέσει το φυστικοβούτυρο; Αν ναι, θα αγαπήσετε αυτά τα τραγανά μπισκοτάκια με την πλούσια γεύση!
Έτυχε να έχω ένα βαζάκι στο ψυγείο (το τρώει πότε-πότε η κόρη μου) και σκέφτηκα να υλοποιήσω μια συνταγή που είχα βρει προ καιρού σε ένα αγγλόφωνο περιοδικό...

Για περίπου 50 μπισκοτάκια:
½ φλυτζάνι ζάχαρη
½ φλυτζάνι μαύρη ζάχαρη
½ φλυτζάνι βιτάμ
½ φλυτζάνι φυστικοβούτυρο (crunchy peanut butter)
2 βανίλιες
1 αυγό
½ κουταλάκι σόδα μαγειρική
½ κουταλάκι αλάτι
1 φλυτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Κοσκινίζουμε το αλεύρι μαζί με τη σόδα.
Με μεγάλο μπολ του μίξερ χτυπάμε τη ζάχαρη, τη μαύρη ζάχαρη, το αλάτι, το βιτάμ και το φυστικοβούτυρο για 4-5 λεπτά.
Προσθέτουμε το αυγό και τη βανίλια και χτυπάμε 2-3 λεπτά ακόμα να αφρατέψουν. Προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε καλά.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200ο.
Στρώνουμε το ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
Παίρνουμε μικρά μπαλάκια ζύμης και τα τοποθετούμε στο ταψί.
Με ένα πηρούνι πατάμε ελαφρά τη ζύμη. Ψήνουμε για 6-7 λεπτά περίπου. Προσοχή για αρπάζουν εύκολα. Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσουν καλά και τα φυλάμε σε μεταλλικό κουτί.

16 σχόλια:

  1. Tρελλαίνομαι για μπισκοτάκια γενικώς......και αυτά δείχνουν ότι πρέπει για το καφεδάκι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιότατα τα μπισκοτάκια σου :)))))

    Φιλιά
    Καλό βράδυ και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπεττυ μου, λες και το ηξερες! τα μικρουλια μου τρελαινονται για φυστικοβουτυρο! και ειδικα στα μπισκοτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μπέτυ κι έλεγα να φτιάξω κι εγώ γιατί έχει μείνει μισό βαζάκι φυστικοβούτυρο!Αφού λοιπόν δοκίμασες συνταγή και είναι ωραία, θα τα δοκιμάσω κι εγώ!
    Φιλιά
    ΑΘηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ το κράντσυ προτιμώ. Και είναι νοστιμο πανάθεμά το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν αυτά τα μπισκοτάκια θα τα φτιάξω στον γιόκα μου, που τρελαίνεται για φυστικοβούτυρο, μιλάμε το .... κουταλίζει εν ριπή οφθαλμού!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω παρατηρήσει ότι γενικά βάζετε πιο πολλές συνταγές με ζύμες έτσι??Γι'αυτό σας επισκέπτομαι συχνά! χαχα:)
    Kαι αυτή τη φορά τα μπισκοτάκια σας είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aν και δεν είμαι των γλυκών...φαλινονται τόσο λαχταριστά στη φωτογραφία!!!
    Η χρυσοχέρα παιδί μου με ό,τι καταπιαστεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια φαίνονται τα μπισκοτάκια αν και δε μας αρέσει πολύ το φυστικοβούτυρο!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μπέτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν σου πω οτι εχω φάει το φυστικοβουτυρο σε φαγητό....αφρικανικό και ηταν φοβερό.σε γλυκό δεν έχω δοκιμάσει

    Καλό Σαββατοκύριακο
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ, ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ!!!
    ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ!!
    ΜΠΛΟΓΚ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. hi Elisabeth, you can take fresh mandarines if you dont find mandarines in the can..But you must
    φιλέτο μανταρίνι..The skin of mandarines must remove..
    I wish you a nice sunday
    Hugs
    Cali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχω δοκιμάσει φιστικοβούτυρο και δεν μπορω να πω ότι ενθουσιάστηκα, πάντως τα μπισκοτάκια φαίνονται υπέροχα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πολύ νοστιμα τα εχω δοκιμάσει σε καποια παραλλαγή.. θα τα δοκιμασω και ετσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...