Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - Ρυζόγαλο

Η επισήμανση ήρθε προχτές από την Κική: 
«μαμά, μια φίλη ήθελε να φτιάξει ρυζόγαλο και είδα ότι δεν έχεις βάλει συνταγή!»  
Για να είμαι ειλικρινής χρειάστηκε να πιέσω τον εαυτό μου
να ξεπεράσει την παιδική απέχθεια για το ρυζόγαλο που με τάιζε κάποτε η μητέρα μου
 και να ψάξω αρκετά για να βρω την συνταγή της!
Το αποτέλεσμα ήταν μια μυρωδάτη και γευστικότατη κρέμα γεμάτη ενέργεια!

Υλικά για 4 μπολάκια:

½ φλυτζάνι ρύζι σούπας
1 ½ φλυτζάνι νερό
Λίγο αλάτι
4 φλυτζάνια γάλα
2 κουταλιές νισεστές (ή κορν φλάουρ)
½ φλυτζάνι ζάχαρη
1 βανίλια
Κανέλα

Βάζουμε το νερό να βράσει. 
Ξεπλένουμε το ρύζι σε σουρωτήρι και μόλις πάρει βράση το νερό,
ρίχνουμε το ρύζι και το αλάτι, ανακατεύουμε,
χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να απορροφήσει όλο το νερό.

Βράζουμε τις 3 ½ κούπες γάλα και τις ρίχνουμε στο ρύζι μαζί με την ζάχαρη.
Αφήνουμε να σιγοβράσει για 20 λεπτά περίπου, ανακατεύοντας που και που.
Στη μισή κούπα γάλα που κρατήσαμε διαλύουμε το νισεστέ και τη βανίλια.
Προσθέτουμε το μίγμα στην κατσαρόλα με το ρύζι και σιγοβράζουμε για 5-6 λεπτά ακόμα,
μέχρι να πήξει η κρέμα, ανακατεύοντας διαρκώς για να μην κολλήσει.


 Αποσύρουμε από τη φωτιά, μοιράζουμε σε μπολάκια


πασπαλίζουμε με κανέλα και μόλις κρυώσουν τα φυλάμε στο ψυγείο
σκεπασμένα με μεμβράνη για να μην στεγνώσουν.


Δεν σας ξύπνησε παιδικές αναμνήσεις;

13 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΠΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΩΡΑ :))ΝΙΑΜΗ ΝΙΑΜ

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά, δεν σου άρεσε το ρυζόγαλο μικρή;;; Α, δεν το πιστεύω! Εγώ το ζητάω ακόμη από της μαμάς μου τα χεράκια... είναι το αγαπημένο μου απογευματινό για χειμώνα! Ευχαριστούμε για την συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έβλεπα μόνο την γιαγιά Δήμητρα να κάθεται και να το ανακατώνει και μετά.....τπτ!
    Δεν το έτρωγα! Μια κουταλιά, με το ζόρι, για να μη της χαλάσω το χατήρι (αυτή με χαρτζηλίκωνε).
    Λίγο αργότερα, έμαθα να κάνω κρέμες με άνθος αραβοσίτου. Ρυζόγαλο ΠΟΤΕ.....μέχρι πριν από λίγο που διάβασα την συνταγή. Πάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ πολλές φορές βάζω 1/2 ποσότητα από γάλα καρύδας για μια εξωτική νώτα:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μου ξύπνησε παιδικές αναμνήσεις;
    Κατά κύματα Μπέττυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους! Τέλειο φαίνεται το ρυζόγαλο !
    Υπάρχει κάτι που να αντικαθιστά το νισεστέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ τι μου θύμισες μεσημεριάτικα...
    Θα φτιάξω κι εγώ, είναι το αγαπημένο του κανακάρη μου κι έχω καιρό να του φτιάξω.

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές γλυκές και μυρωδάτες αναμνήσεις Ελισάβετ :)
    Να καπαρώσω μπολάκι ή να στρωθώ να φτιάξω ;)
    Χθες το μεσημέρι έφτιαξα την πίτα σου με τα σέσκουλα!!!!!! Απίστευτη γεύση :)
    Φιλιά πολλά
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα αλήθεια δεν σου άρεσε το ρυζόγαλο??
    Ενα σωρό μνήμες μου ξύπνησες!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ SKROUTZAKO καλές γιορτές και σε σένα!

    @ Vana, είναι από αυτά που αντιπαθούσα και για τα οποία έχω αλλάξει άποψη εντελώς!!!

    @ Δύσπιστε, κι εγώ τα ίδια!
    Το έφτιαξες τελικά;

    @ Ανώνυμε, είπαμε... μαγειρεύουμε ελληνικά :))

    @ Αγγελικούλα, τα ίδια!
    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ανώνυμε, την καλησπέρα μου.
    Σωστή η ερώτηση, έπρεπε να το έχω διευκρινήσει: ο νισεστές είναι το λεγόμενο corn flour!

    @ painter:
    ας είναι καλά το κοριτσάκι μου που μου το θύμισε!

    @ Γιώργο, αλήθεια σου άρεσε η σεφουκλωτή;
    πολύ χαίρομαι, οι τοπικές παραδοσιακές συνταγές τελικά είναι οι καλύτερες!
    Φιλιά κι από μένα, καλό βράδυ...

    @ Ελενάκι, μπορώ να πω ότι το αντιπαθούσα, έπρεπε να περάσουν πολλάααα χρόνια για να αλλάξω γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mourlia.to-pyzogal-trelathikame-oikogeniakos-eimai-i-niki-filakia-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Νίκη μου, χαίρομαι πολύ που σας άρεσε τόσο και σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...