Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Γιαουρτόπιτα σιροπιαστή

Αν παραλείψουμε το σιρόπι, έχουμε ένα απλό, νοστιμότατο κεκάκι! 
 Για τη γιαουρτόπιτα:
225 γρ βιτάμ (1 φλ. τσ.)
1 ½ φλ. τσ. ζάχαρη
5 αυγά
1 κεσεδάκι γιαούρτι (200 γρ)
3 φλ. τσ. αλεύρι γιά όλες τις χρήσεις
3 κουταλάκια μπέικιν
1 κουταλάκι σόδα
½ κουταλάκι αλάτι
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι και 1 λεμόνι
1 φακελάκι άρωμα βανίλια

Για το σιρόπι:
2 φλ. τσ. νερό
2 φλ. τσ. ζάχαρη
4-5 κουταλιές κονιάκ

Κοσκινίζουμε το αλεύρι με το μπέικιν και την σόδα.
Χωρίζουμε τους κρόκους από τα ασπράδια.
Χτυπάμε τα ασπράδια με το αλάτι σε σφιχτή μαρέγκα.
 Χτυπάμε πολύ καλά το βιτάμ με την ζάχαρη – 
τουλάχιστον 10 λεπτά, μέχρι να ασπρίσουν!
 Προσθέτουμε τους κρόκους συνεχίζοντας το χτύπημα
και κατόπιν το γιαούρτι, το ξύσμα και την βανίλια.
 Ρίχνουμε λίγο-λίγο το αλεύρι και τέλος την μαρέγκα, 
ανακατεύοντας ελαφρά.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180ο στον αέρα.
Βουτυρώνουμε καλά ένα μέτριο πυρέξ ή ταψάκι, 
στρώνουμε μέσα το μίγμα
 και ψήνουμε για 1 ώρα περίπου, μέχρι να ροδίσει καλά.
Βγάζουμε το γλυκό από το φούρνο
 και αφήνουμε να μισοκρυώσει.
 Εν τω μεταξύ βράζουμε τα υλικά για το σιρόπι για 3 λεπτά, 
από το σημείο βρασμού.
 Περιχύνουμε το χλιαρό γλυκό με το καυτό σιρόπι,
  αφήνουμε να κρυώσει καλά και σερβίρουμε.
 Είναι πραγματικά υπέροχη!
Απολαύστε την!

13 σχόλια:

  1. Με σιροπάκι την θέλουμε, είμαστε λιχούδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιρόπι κι εγώ απαραιτήτως!! τι να λέμε τώρα, όλα τα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψηφίζω σιρόπι δαγκωτό...
    καλημέρες και καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια!!!!Έχω κάνει και έχω φάει και μου αρέσει πολύ!!!Εξαιρετική!Γειά στα χέρια σου!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημένη γιαουρτόπιτα, εγώ την τιγκάρω στην κανέλα γιατι μ'αρέσει! Καλό απόγευμα Betty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα όμως που δεν μπορούμε να το παραλείψουμε το σιροπάκι, χαχα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιδια γούστα με τις προλαλήσασες έχω, σιροπιαστό και το δικό μου κομμάτι παρακαλώ!
    Φιλιά, καλή βδομάδα Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με σιροπάκι εννοείται.. μην μετριάσουμε την απόλαυση!!!!!

    καληνύχτα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eισαι η πιο ενδιαφερουσα μπλογκοσεφ!!!!Τελος!!!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανω στην ωρα!!ειναι απο τα αγαπημενα του γιου μου!την τυπωνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! Μπράβο, την έκανα χθες και έγινε Best seller, ήδη ταξιδεύει με μεγάλη επιτυχία στους απανταχού γλυκατζήδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...